onsdag 8 februari 2012

Nu har jag jobbat mina sista timmar i butiken på 10 dagar. Just ny sitter jag på Arlanda Express. Om en 1/2 timme ska jag träffa IsaY och sen rullar det på med inköp till på torsdag kväll när jag flyger hem igen. Kroppen är lite sliten efter senaste veckornas resande, butiksjobb och renoveringsarbete. Igår kväll satte jag upp tapeter på räcket och utanför provrummen. Jag satte även upp tapeter som jag fick riva ner sen. Dom passade inte. Det kom jag på när jag kommit halvvägs. Lite surt men men så är det. När det blir fel blir det fel. Men nu ska jag inte röra nåt som har med tapeter att göra förrän tidigast söndag 19 februari. Då är jag hemkommen efter en förhoppningsvis avkopplande semester och känner mig hugad att hugga igen. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar