lördag 11 februari 2012

Jag går på semester nu, har landat och gjort mig hemmastadd här på hotellet i Playa de Ingles. Det är svalt, + 16, men betydligt skönare än hemma. Vi har sovit ut, promenerat och utforskat närområdet, gått i sanddynerna och handlat lite mat. Imorgon ska vi ut och cykla racerhojjar. Kanske får vi uppleva dom kanariska undangömda guldkornen? Hur som helst så kommer inte MOSAIK bloggen att uppdateras på en vecka men kika gärna in på min egen blogg; SAFFRANSGULA DRÖMMAR & ROSENRÖDA TANKAR (du klickar bara på bilden av mig till höger här på MOSAIK-sidan så lotsas du dit) där jag säkerligen kommer att delge er en och annan tanke som passerar min hjärna medan semesterlivet gör sitt med kroppen. Ha det gott, var du än befinner dig i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar