tisdag 29 januari 2013

Mitt kvällsjobb just nu; bläddra i kataloger och 
välja ut vad jag ska beställa in till butiken i vår. 
Det finns en hel del att välja av kan jag säga
men nu börjar jag nog ha kläm på det mesta.


Jag kan tänka mig att ni är sugna på att se vad 
som komma skall så jag tänkte stilla er hunger lite.


Här ett urval av vad jag beställt från PIP Studio. 
Längtar väääldigt mycket just nu tills 
jag får bädda ner mig i dessa påslakan iförd 
något av dessa ljuvliga nattkläder :)


RICE´s katalog slukar jag mer än gärna, 
sida för sida. Deras tokroliga interiör gör mig 
så himla glad och lycklig. Deras grejjer passar
väldans bra in på MOSAIK för där blir 
man ju också det, eller hur?

I vår kommer vi ha deras omtyckta plastburkar igen, 
praktiska melaminserien, skojiga pallar, korgar, 
lampor och så de helhärliga figurerna som kan pryda 
väggarna där hemma hos alla som gillar skojig interiör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar