fredag 14 september 2012


 Åh så roligt att komma på jobbet en fredagmorgon, 
lite blåsigt och ruggigt, och få packa upp så här fina kläder!
FRANSA har gjort det igen. Koftan här ovan är så fin att 
det nästan inte är klokt. Grovstickad, mjuk, lagom lång och 
så dessa underbara färger, 599 kr. MUMS!!!!!
Jag har skyndat mig att beställa fler för den här kommer att ta slut. 
Vill du också ha en??!! Kom in IDAG.



FRANSA har alltid med den här viscosekvalitén i sina kollektioner. 
Den är mjuk, fin lyster, tunn och såå behaglig på kroppen. 
Klänningen i både petrol och rött med fin storpolo är 
verkligen SUPERFIN, pris 499 kr.



Jackan har jag visat tidigare i veckan men kan inte låta bli att visa den igen. 
Se så SNYGG den är och så kostar den bara 599 kr dessutom!!!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Blev tyvärr ingen Luleå-resa i lördags fick vara
    farmor hela dan i stället,ska försöka ev. torsdag om jag skippar tandläkarn! Väntar på lite nya bilder, vad är det för Uno som kommit?
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Halloj, jo men sånt är viktigt också:)
    Det kom mest bas från UNO men även en ny tunika i stl 3 (BIG).
    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Finns den fina klänningen med polo från Fransa kvar i S eller M, spelar ingen roll vilken färg?
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Den finns kvar i cerice i M.
    Hör av dej om du vill att jag ska lägga undan den. M
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste nog komma in och kika... Den såg mer röd ut på bilden... Tack i alla fall! Ulrika

      Radera