måndag 5 augusti 2013

Tillbaka till härligheten

Här står jag i den underbara Peace & Love kjolen som vi fått hem igen; pris 699.-
Den finns även på svart botten, båda är urnygga! Ett "must-have" helt enkelt.

Nu är jag tillbaka i arbete igen. 1:a arbetsdagen efter en 
lång skön semester. Jag har haft det helt underbart!!!
Mestadels varit på landet, tagit dagen som dem kommer 
och varit mycket utomhus. Det känns väldigt skönt eftersom 
jag är inomhus så mycket annars. 


Våran lilla Nisse har också haft det skönt. 
Så skönt som bara katter kan :)


Han har jagat råttor, fått vara med och fiskat, strosat i skogen, 
vilat i höggräset och t.o.m. badat några gånger.


Att sova under barhimmel under mattes kjol är 
också en riktig höjdare :)


Jag kommer att jobba halvtid i butiken den här veckan, 
har en hel del att pyssla med på kontoret. Kan hända tar jag 
picknickkorgen och åker ut och jobbar någon dag....


....för det gäller att ta tillvara på sommarens sköna stunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar