tisdag 2 juli 2013

semestertider på G


Det är inte varje år det händer men nu är det
iallafall dags för det alla pratar om nuförtiden:
S E M E S T E R. 

Jag säger inget om hur länge, vet inte riktigt, 
men känner mig som barn på nytt, som
 man gjorde inför ett oändligt långt sommarlov.
 Inga planer, tar dagen som den kommer.
 Allt eller inget kan hända, bara massa lediga 
dagar som väntar på att upptäckas. 

Om jag sen kommer att stryka omkring i 
butiken på nätterna för att MOSAIK 
begäret slår till, det får vi se :)


Men MOSAIK kommer att klara sig bra medan 
jag är ute svävar. Sandra, Farra och Nanna 
(som var ledig idag kom inte med på bild).
De tycker det här är så roligt och hjälper 
dig gärna. Fråga dem om råd och tips, 
du kommer inte ångra dig :)

Ha en underbar sommar- vi ses sen!


2 kommentarer:

  1. Trevlig semster! Idag var jag in och provade en klänning fr turqouise. Ljusblå med ärmar och lite spets. Ni hade den på en provdocka också. Kunde inte bestämma mig... s/m i storlek... har ni någon kvar? Kommer nog en gång till i så fall... /Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ja den finns kvar och du är så välkommen in!

    SvaraRadera