måndag 20 maj 2013

Nya scarves och 25 tips på hur du gör!


Ni som varit här vet att vi gillar och har sjalar i alla 
möjliga former, färger, mönster och olika kvaliteter som 
t.ex: siden, spetsstickad ylle, bomull, lin och viskos.

Nya scarves på MOSAIK
Nya scarves snart i butiken!
Att ta på sig en scarves är förmodligen både det 
snabbaste och enklaste sättet att få något så basic 
som jeans och en t-shirt att se chict och snyggt ut.

Av flera har jag fått höra att ni inte vet hur ni 
ska knyta dem så jag tänkte dela med mig av 
en fantastisk video jag hittat på You Tube. 

Enjoy!

                             Du kan klicka upp videon i helskärmsläge här  

Visst blir man sugen på att prova?

Vi ses!

2 kommentarer:

  1. TACK för de tipsen! Nu ska här övas så jag också kan använda alla snygga scarves jag köpt av er :)

    SvaraRadera
  2. Ja och köpa fler... jag tycker att man aldrig kan ha för många. Kul att höra att du gillade det!

    SvaraRadera