måndag 26 mars 2012

Nu änteligen har företaget införskaffat sig en ordentlig kamera.
Jag håller som bäst på att bekanta mig med vidundret.
En systemkamera med oändliga möjligheter.
Det är kul men jag antar att det kommer att ta lite tid innan jag kan det här....men men, övning ger ju färdighet som det så vackert heter.

Ikväll har jag roat mig med att fota nyheterna från UNO. En fröjd må jag säga. Det är en serie som heter SOFFI (den i mitten, jacka och top samt på golvet ) och en som heter JULIE (den blommiga).

Helt underbara, så jättefina!!!
Tunika JULIE, vita broderade blommor, pris 999 kr,
stl BIG, 3/4 ärmar, slits i sidorna, i lime och turkos.
Linne JULIA, pris 499 kr, slits i sidorna.
Jacka med linne under SOFFI, i en randstruktur.
Jackan har 2 rymliga fickor, pris 999 kr, i lime.
Linnet är avskuret under bysten, ränderna tvärlagda,
och lite längre än JULIE linnet, pris 699 kr.

Scarvsarna kostar 229-249 kr,
halsbanden ca 249 kr och träskorna 399 kr.

4 kommentarer:

  1. Hej!!

    Beställer gröna jackan och gröna träskor (hur är storleken?).

    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ann-Sofie MOSAIK27 mars 2012 kl. 19:22

    Hej Anette, visste att du skulle gilla det här :)Jackan är i OneSize, den är normalstor, skulle säga att den passar upp till storlek 42. Skorna är också normalstora, vilken storlek behöver du?

    KraM/ Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Jag behöver 39 i normala fall, bara de inte är för tighta kring fotknölarna ;-)
    Vilken blir summan?? Mejlar du??
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Ann-Sofie/ MOSAIK30 mars 2012 kl. 16:31

    Nej jag tycker inte att den är tight där. Jag skickar en bild på skon när jag har den på mig så får du se. Jag ska se vad frakten blir, måste väga och mäta paketet imorgon. Är inte i butiken idag. Vi hörs!

    SvaraRadera